TTIRRIKI-TTARRAKA Egitasmoa

Neska-mutikoengan ohitura osasuntsuak sustatu bidenabar, ikastetxeetarako sarrera-orduan sortzen diren auto-pilaketak eta trafiko arazoak saihesteko asmoz, Tantirumairu ikastolako guraso batzordeak Ttirriki-Ttarraka egitasmoa  martxan jarri du.

Egitasmoaren helburua, goizero ikastolara ahalik eta ikasle gehien oinez hurbiltzea da. Horretarako bi zutabe osatuko dituzte: Ttirriki, 08:40an Eltzetako plazan abiatu eta Bittiria, Erdiko Errota eta Plaza Zaharrean barna ikastolara 08:55ean ailegatuko dena; eta Ttarraka, Itturrunzubiko plazako iturrian 08:45ean gelditu eta Antoiu karrikan eta Eskol-Ttikin barna ikastolara joanen dena. Bietan gurasoren bat izanen da arduradun, baina ikasle bat izanen da taldeko gidaria, txandaka.

ttirrikittarraka
00:00 / 01:55